New Step by Step Map For کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

برای اطلاع و مشاوره کامل در مورد ​​هزینه های کارشناسی و مکانیکی خودرو می توانید به سایت تامین خودرو مراجعه کنید تا شما را راهنمایی کنند.

خدمات تامین خودرو آزمون کارشناسی خودرو در محل آموزش کارشناسی خودرو کارشناسی رنگ خودرو کارشناسی فنی خودرو پولیش و سرامیک خودرو کاور و بادی فنس خودرو نصب شیشه دودی صفرشویی خودرو سفیر تامین خودرو دسترسی سریع

بروسکوپ دوربینی کوچکی میباشد که به وسیله آن نقاط غیر قابل رویت مانند پشت گلگیرها، داخل شاسی‌ها، داخل درب و ستون ها را می‌توانید ببینید.

بررسی وضعیت خودرو انجام می شود. هر گونه لرزش و صدای غیر طبیعی ریشه یابی می شود.

همکاران ما، در تابش خودرو آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

بهترین ابزار برای مشاهده پشت پیچ یا برخی نقاطی که بازدید آن‌ها سخت است آینه مکانیکی است.

زمان حضور کارشناس و قیمت کارشناسی خودرو در اختیارتان قرار خواهند گذاشت.

لغو درخواست کارشناسی چه زمانی امکان‌پذیر است؟ آیا در صورت لغو، هزینه آن بازگردانده می‌شود؟

کارشناس سیار خودرو تهران به بررسی وضعیت بدنه و فنی خودرو که توسط کارشناس و متخصص در این حوزه انجام می گیرد کارشناسی خودرو گفته می شود.

برگه ارزشیابی خودرو که به شما داده می شود طبق آن یک قیمت گذاری درست روی خودروی شما انجام شده و باعث تصمیم گیری بهتر برای خرید و فروش خودرو می باشد.

شرکت تابش خودرو

کارشناس های سیار معمولاً هزینه کمی برای کارشناسی خودرو از شما دریافت می کنند.

کارشناسان سیار می توانند برای کارشناسی به خانه یا محل کار شما بیایند. بسیاری از کارشناسان همچنین می توانند در مدت کوتاهی به جاییکه وسیله نقلیه شما حضور دارد بیایند و کار را به سرعت و با قیمت مناسب به اتمام برسانند.

هدف از این بررسی و کارشناسی این است که تعیین قیمت و سلامت فنی و کارشناسی سیار خودرو بدنه انجام شود ، در صورت رنگ شدگی قسمت های مختلف مثل : سقف ، بدنه ، گلگیر و کاپوت قیمت پایین تری نسبت به دیگر خودروها روی آن گذاشته می شود.

Report this wiki page